15/1

Idag har jag varit i skolan, vi blev klara med ett grupparbete efter bara en lektion, så det var en väldigt kort dag för min del. Arbetet ska redovisas imorgon, så det känns lugnt. Efter skolan gick jag till gymmet, det var väldigt länge sen nu och det var sjukt tråkigt. Haha. Jag gillar inte "motionsgymmet", jag vill gå på gruppträningar. Sen hämtade mamma upp mig, vi åkte och köpte garn och åt sushi. Så nu har jag massa fint garn hemma att leka med.

Spana in tofflan bara! Den är lite halvrackig, jag vet. Men jag hade fel sorts garn, så den blev för "gles".


 


Och såhär ser jag ut idag! Trött.

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Tack så mycket! Din blogg har också blivit jätte fin! :)

2009-01-15 @ 17:14:24
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Anna

åå tack detsamma! :D :D

2009-01-15 @ 18:11:39
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggooo

2009-01-18 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0