Ohoho

Igårkväll var jag som sagt hos Ströis. Jag och Therese brände dit med bilen runt 18, så det blev ett rätt kort stopp hemma efter jobbet. Hann fixa lite inför skivan ikväll, det känns SKÖNT nu att jag fick det gjort igår.

Tillbaka till gårdagen. Det var supermysigt att laga lite middag tillsammans med tjejerna och prata massa strunt. Vi släckte alla lampor vid halv nio, skåklart, och då började Maria läsa högt ur sin dagbok. Vilka härliga minnen vi har tillsammans. Det var lite sjukt också. Men mest av allt var det sött och helt underbart skrivet. Vi bokade ingen resa, men vi hittade lite olika förslag i alla fall.


Och så här såg den starka gym-kvinnan ut igår. Höga jeans var inte igår för min del, men jag gillare, jag gillare...

FUNKY FRESH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0