En ny dag!

Nu sitter jag i min härliga sidenmorgonrock och skriver några rader. Malin kommer hem till mig snart för att sy lite. Resten av UF-företaget är i skolan och förbereder vår stora presentation på fredag.

Igår innan jag somnade läste jag lite mer av boken jag skrev om igår. Jag vet att den kanske är skriven för lite yngre personer, men den handlar om ungdomar i min ålder så den är kul att läsa. Jag är så trött på att läsa böcker om 35 åringar som försöker hitta en man att gifta sig med och skaffa barn osv. Det känns så avlägset för mig. Så den här boken passar mig bra just nu. Har läst ungefär hälften nu (läser snabbt) och jag kan rekommendera den. Jag rekommenderar filmen "Twilight" också, som baseras på boken. Den är mysig.

Nej, nu ska jag ner och göra lite frukost. Tror att jag lyxar till det lite med nyponsoppa, mandelbiskvier och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0