Juletider

Nu sitter jag på jobbet som vanligt på söndagar. Det är inte alls mycket folk här. Det måste bero på att det är jul om bara några dagar... :)

Igår var jag på en liten fest hos persi, trevligt med hemmafester, det blir ju inte lika ofta nu när man är 18. Jag tog det lugnt, det var mest kul att prata med folk. Det blev en rätt tidig kväll också, var sjukt glad över det när klockan ringde 7:15 imorse. 

Och i eftermiddag ska jag på julbord, det blir första gången jag äter julmat i år. Men jag gillar det inte så mycket, det är så... gammaldags... på något sätt... Men jag älskar godisbordet! Kommer att frossa i olika små chokladbitar, knäck och allt vad det är. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0