God morgon, god morgon...

...hör fåglar sjunga klart, god morgon, god morgon i kör!

Idag blev det en skön sovmorgon. Vaknade för en halvtimme sen. Snart kommer tjejerna hem till mig för att sy. Det är så skönt att vi inte behöver vara i skolan så mycket när vi har småföretagande. Efter det blir det nog en tripp till gymmet och på kvällen ska jag hem till Frida för en sminkkurs.

Juste gårdagen, den var kul! Vi var först hos Moa där vi fick lite tilltugg och så. Sen åkte vi till Tegel där det var bättre drag än förväntat. Men sista tåget gick strax efter tolv, och det var ju faktiskt bara en onsdag, så jag tog det hem. Lite trist kanske, men jag har varit där så många gånger förr så jag vet hur det är efter tolv ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0