God morgon

Det blev inte utgång igår, vilket jag var väldigt glad för när klockan ringde kl 7.20 i morse. Istället åkte jag på bio med massa vänner. Vi såg saw 5, den var riktigt dålig faktiskt, hade dock inte förväntat mig att den skulle vara speciellt bra.  Men det gjorde ingenting eftersom att sällskapet var så trevligt. Efter bion åkte jag med killarna hem till jocke. Det var kul att sitta och prata massa skit om allt och inget. Klockan hann bli rätt mycket innan jag åkte hem och då är det skönt med vänner som har körkort. Så jag fick skjuts hem, så snällt!!

Nu sitter jag på jobbet och degar, det är inte så kul nej. Men vad ska man göra, det är bara att jobba på.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Den var ju bra :D Älskar alla Saw filmer, så jag tycker inte att den var sämre än någon annan ^_^ PUSS på dig :D Hoppas du hade det bra på jobbet idag :)

2008-11-09 @ 19:25:19
URL: http://emiliere.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, du är så söt Emilie! Vi tycker väll bara olika då. Jobbet var lugnt faktiskt :)

2008-11-09 @ 19:59:49
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0