Kul dag!

Im sorry.. Jag har inte uppdaterat på hela dagen. Men det beror på att den varit fullspäckad med massa grejer så jag kom hem nyss. Skoldagen kändes rätt så onödig, vi stod bara och pratade med niorna som var på besök. Stressade iväg till Gillinge efter det, hann äta lunch innan jag åkte så det kändes bra. Riskutbildningen var superkul! Jag åkte tillsammans med en tjej som heter Andrea, väldigt trevlig och duktig på att köra. Vi skrattade och pratade mycket med varandra medan vi åkte runt, runt. Efter den var klar åkte jag till jobbet, slängde i mig en korv med bröd innan jag började :) Så nu äntligen är jag hemma igen. Skönt :) Dagen har varit bra och lärorik.

Nu ska jag plugga lite matte, om jag orkar. Sen blir det natti, natti. Men jag hinner nog skriva en gång till innan jag lägger mig ;) Så det är inte god natt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0