Högskoleprov imorgon

Imorgon ska jag göra högskoleprovet och jag är väldigt nervös. Vet egentligen inte varför jag känner en så stor press, det spelar ju ingen roll vilket resultat jag får eftersom jag klarar mig bra på mina gymnasiebetyg. Antagligen är det för att jag vill slå min pojkvän.

Det känns i vilket fall som helst viktigt att få en bra natts sömn och en god, stor frukost imorgon. Så det ska jag unna mig. Sen får jag göra mitt bästa.

Jag varnar redan nu för att uppdateringen kommer att bli dålig. Direkt efter provet åker jag och Mårten till stan, vi ska äta middag på helenes krog, så det blir en sen kväll. Jag skriver någon gång under morgondagen, men när det blir är oklart.

God natt nu, och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! (i efterskott) hihi hoppas att det har gått bra :)

2008-10-25 @ 19:12:32
URL: http://anniiea.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack! Det var svårt, men jag har i alla fall gjort det nu och känner mig nöjd oavsett resultat! :)

2008-10-25 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0