16/4

Kära vänner! Idag har jag varit och kollat mönster till min studentklänning. Kan inte hitta någon i affärerna, så jag tror att jag ska sy min egen. Eller kanske rättare sagt att någon annan ska sy den åt mig. Jag ska försöka så gott jag kan, men när det tar stopp får någon annan ta över.

Men för det krävs att jag hittar både ett mönster och tyg, vilket jag inte gjorde idag. Det finns alldeles för mycket att välja på. Så jag får se hur det blir, kanske blir en köpe-klänning ändå. Ja ja ja...

Har även varit på gymmet idag! Är stolt över mig själv som pallrat mig dit två dagar i rad. Tänker fortsätta med träningen nu kontinuerligt några dagar i veckan i många veckor framöver. Ska banne mig göra det nu! Haha.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0