4/4

Har varit i stan med min familj idag. Vi gick runt i det fina vädret, åt glass i kungsan och kikade i affärer. Jag köpte en kjol som jag tror kan bli riktigt användbar. Det är verkligen fint i Stockholm just nu, vädret idag var helt fantastiskt! Folk gick runt i linne och med bara ben, men det är lite att ta i tycker jag. Än är det inte sommar på ett tag, även fast det nästan kändes så idag.

Nu ikväll har vi varit hos farmor och farfar på en tidig påskmiddag eftersom de åker bort över påsk. Det var mysigt. Fick årets första "påskägg" som inte var ett ägg utan ett kuvert. Inget godis alltså! Men det är egentligen bara bra, lär ju bli en del nästa helg.

Det har alltså varit en rätt lugn helg för min del, känns riktigt skönt. Ska upp och jobba imorgon, as usual. Men efter jobbet sticker jag direkt till stan för att möta upp Anna! Då börjar mitt lov på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0