Blandade bilder från de senaste dagarna

Min syster köpte en ny kamera för några dagar sen, så hon har fotat en del under helgen. Tänkte jag kunde ta några av hennes bilder och lägga upp här.


1 - Fick ett påskägg som innehöll en hel kycklingfarm
2 - Frukost i solen
3 - Träd
4 - Zombiekatten (kolla ögonen)
5 - Min syster och pappa tycker om att mata den
6 - Tussilago
7 - Påskmat
8 - Jag med mina tjej-kusiner
9 - Vi cyklade en sväng och låtsades att det var sommar
10 - Ekskogen
11 - Solnedgång

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag gillar att du och dina kusiner kör på rutigt allihopa! :P

2009-04-13 @ 22:27:23
Postat av: Sofie

Haha, jag tänkte inte på det först, men jag såg det nu :) Snyggt!

2009-04-13 @ 22:29:12
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0