Dagen

Så, nu ligger lite bilder uppe från skivan.

Idag har jag och mamma varit och shoppat. OCH JAG HAR EN STUDENKLÄNNING! Woho! Hittade den idag och det Känns skönt att ha fixat den nu. Den är jättefin och den är verkligen JAG. Men man vet ju aldrig, lika bra att åka och kika snart igen för att kontrollera att inget snyggare dykt upp i butikerna, höhö...

Har även second hand-shoppat, fick med mig en hel del saker hem. Det är kul och det känns okej att köpa second hand. Det blir inte lika stora summor och jag får inte samma "shoppingberoende" av det, som jag brukar säga. Haha.

Nej nu när jag har klänning och allt kan jag lika gärna skriva här med att jag har shoppingförbud en tid framöver. (Förutom några grejer... Skor till studenten och ett snyggt halsband jag spanat in... Oops) Hur länge vet jag inte, så länge som jag står ut tror jag. Men nu är det officiellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0