Jobbar, sliter och jockar med mat

Sitter på jobbet nu och skriver på världens segaste dator, vad har hänt med den?

Gjorde precis en riktigt klumpig grej, haha. Hade värmt min mat (paj) och skulle gå och sätta mig och äta den. Jag tänkte att "äsch, det är lika bra att ta med allt på en gång." Så jag konkade med mig tallrik med mat, dricka, bestick, nycklar och telefon. Det gick bra, men när jag väl skulle låsa upp dörren kände jag inte för att ställa ifrån mig något. Så in med nycklarna och samtidigt hålla tallriken och balansera resten av sakerna på lillfingret (typ). Lyckades få upp dörren men precis då tappade jag tallriken! Med min goda mat!

Men... Jag lyckades rädda den! Fråga mig inte hur men när jag tittade på tallriken igen låg pajen där lite snett ute på kanten, med ett hål i sig. "Va fan nu då" tänkte jag och kollade på kläderna. Men jag var helt ren. Så jag gick in och satte mig, ställde tallriken på bordet och satte jobbtelefonen i laddaren. Då såg jag... Jag hade kört telefonen rätt igenom pajen! Haha.

Ja vad ska man säga gott folk? Det var äckligt och riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad jobbar du med?

2009-04-05 @ 13:41:18
Postat av: Elin

Haha, klumpsyster!!! xD

2009-04-05 @ 19:22:19
URL: http://ajjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0