Spontant

Hej och förlåt för uppehållet. Men jag har faktiskt varit i Finland över natten, kan man säga.

Åkte på kryssning igår. När mina vänner bokade resan för ganska länge sen valde jag att inte följa med. Men jag blev lite sugen på att åka igår, jag hade ändå inget för mig så jag ringde vännerna och kollade om det fanns en plats över och det fanns det! Så kryssnig fick det bli. Väldigt spontant och sånt gillar ju jag.

Ikväll skulle jag egentligen till Tegel, men nu dök det upp ett mycket mysigare alternativ. Så det blir lite zombie-filmer, glass och dumleklubbor istället. Måste skynda mig nu, någon vill tydligen börja se på film.

Bilder från kryssningen kommer upp senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0