Sunday morning

Gooood morning people!

Jag är lite trött idag. Var på grillkväll igår. Åkte därifrån rätt tidigt, men jag gick upp tidigt imorse också så det är därför jag är tröttis.

Ikväll ska jag på studentskiva. Jag och mina vänner skulle varit en cirkus, men det sket sig. Så nu sitter jag här utan någonting att ha på mig. Skivan har nämligen det värdelösa temat "Hej, jag har kommit fel". Men jag är rätt pysslig och kreativ av mig, så jag ska nog kunna skaffa mig något trevligt att sätta på kroppen. Om jag har tid vill säga, kommer inte att vara hemma förens fyra i eftermiddag och då har jag massa annat jag vill hinna med.

Vi hörs senare, tror jag tar med kameran ikväll så det blir lite bilder här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0