tema kaos

Det är lika bra att lägga upp bilderna och skriva om gårdagens skiva på en gång så att alla blir nöjda och glada.

Jag hade lite svårt att klä på mig kläder som hade med kaos och göra. Men någonting fick jag på mig i alla fall, och här har ni resultatet.


Jag mötte Therese och vi var ensamma på tåget ett tag, så vi lekte lite.


Men vi fick sällskap, så vi var tvungna att lugna ner oss lite.


Nu kommer alla bilder från själva skivan, så håll i er!


När muggen hade fastnat under skon tyckte nog de flesta att det var dags att åka hem. Vi var så trötta, så trötta.


När jag kom hem sprang jag in i köket och gjorde i ordning goda kex med ostar, tapenade och oliver och sånt på. Det var underbart, bättre än donken! Men när jag gick ner till köket i morse igen märkte jag att jag glömt ställa in sakerna i kylen. Och så var det med det, naajs.

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, asså sofie! Du är bara för rolig/vimsig^^ Fast det där låter ju faktiskt hundra ggr godare än donken!

2009-04-02 @ 23:27:04
Postat av: Sofie

Haha, ja häng med mig hem nån gång efter vi har varit ute så ska jag bjuda på en riktig gourmetmiddag!

2009-04-03 @ 14:13:02
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, det tar jag ditt ord på!! ;D

2009-04-03 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0