26/2

Idag började dagen fint. Vi akte upp till en glaciär för att aka skidor. Backarna var helt underbara och utsikten var skitfin, men sa började det snöa efter ett tag. Västa stormen alltsa. Sa det blev en tidig afterski med tyska sanger.

Jag akte bräda idag, riktigt kul. Jag är ju langt ifran lika bra pa det som pa skidor, men det gick bra ända faktiskt. Jag tog mig ner för de flesta backarna trots all snö.

När vi kom tillbaka efter skidturen och after-skin kollade jag in affärerna här "hemma", men jag hittade inget. Sen at vi middag och efter det drog vi till zell am see för att kika lite. Vi gick in pa natt ställe som hette crayz daizy. Haha. Där var det livat. Massa fulla tyskar som skralade olika visor, men det var kul att se.

Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet och jag är riktigt trött, sa det ska bli skönt med en natts sömn igen. Sen vill jag säga grattis till Marten som fyller 21 idag! Grattiiiiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0