28/2

Sista februari.

Idag har den här förkylda stackarn ägnat sig at att sola, läsa, shoppa och äta godis under dagen. Under kvällen har hon ätit middag, bowlat och kollat olika klipp pa youtube. Sa det gar ingen nöd pa mig.

Imorgon däremot... Da tänkte jag bege mig ut i backarna igen och vi ska till Kitzsteinhorn. En glaciär pa över 3000 meters höjd. Snacka om att jag kommer fa ont i mina stackars öron. De är väldigt känsliga för höjdskillnaderna här. Igar gick jag runt utan att höra ett smack. Haha. Nej riktigt sa illa var det inte, men nästan. Jag fasar för smärtan jag kommer att fa uppleva, hua.

Nu hör jag stegen, min bror är pa väg för att jaga bort mig härifran. Datortiden är slut. Hej da!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter ju riktigt härligt!! :D Hoppas öronen håller bara..

Btw så hade vi en ganska GALEN kväll här hemma i Sverige igår!;P + att vi har hittat en ny rolig klubb!



See ya soon,

Puss

2009-03-01 @ 11:44:28
Postat av: Sofie

Ja.. det gick rätt bra med öronen. har fortfarande lock efter dagens akning, men de gör inte ont :)

bra att ni har hittat natt nytt kul! Jag är riktigt sugen pa att dra ut när jag kommit hem. funderar pa om man skulle dra ihop ett gäng och ga ut antingen pa onsdagen eller fredagen. :)



puss

2009-03-01 @ 21:57:58
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0