Afterski i Österrike...

... Är nagat det...

Jag tänkte att jag skriver lite mer idag innan jag faller ihop av trötthet. Risken finns att jag har svart att ta mig upp imorgon efter mina 100 vurpor pa brädan idag :)

Nej men afterskin som sagt. Det är lite kul att se pa andra. När vi akte fran zell am see för mindre än en timme sen var det fortfarande folket fran backarna som stod pa borden och dansade, med pjäxor och skidkläder pa. Haha. Det är ocksa kul att öppetiderna pa barerna här ar 4 pm till 4 am. Da jäklar ska man vara pigg om man ska orka aka skidor och festa dygnet runt.

Nu ska jag snart sova tror jag, sa jag orkar med morgondagen. Da ska vi tillbaka till Bad Gastein tror jag. Det är rätt bra akning där ocksa. Har varit där en gang tidigare för nagra ar sen, sa jag och brorsan är ju experterna. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0