Döpt konstverk

Inte nog med att jag publicerade bilden på Therese och Benni aldeles nyss, jag har även tagit mig friheten att döpa konstverket. Men jag skriver inte namnet här, det kanske kan anses stötande. Men om Therese kommenterar och vill få reda på namnet kan jag lägga upp det, men annars gör jag det icke. Haha. Jag har så kul åt den bilden just nu! Den är så mycket mer än bara en bild förstår ni, den står för något mycket större än bara två människor (Med mig i bakgrunden). Oj, oj, oj... Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte skriva namnet om det var så bra? Det verkar ju roa dig

2009-02-05 @ 22:43:29
Postat av: Anonym

Vi vet alla vad dessa två människor har gemensamt! Stackars flickvän som måste tro på lögnen från sin egen pojkvän!

2009-02-06 @ 18:28:10
Postat av: Sofie

Oj, jag vill inte ha den "nya" facebook-disskussionen på min blogg, eller inte ansvara för den i alla fall. Men jag vet nog vilka bägga två är som skrivit här, och jag tror att den ena av dessa två inte har en aning om vem den andre är. Spännande.

2009-02-06 @ 18:38:58
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo snälla Sofie! Låt oss få ta del av din kreativitet och höra namnet på detta konstverk !! ;P



2009-02-06 @ 18:58:55
Postat av: Anonym

Det får du skylla dig själv om du skulle få när du skriver sådär. Men jag som tydligen klassas som dum och korkad av er ska inte lägga ner mer tid på människor som ändå inte kan bete sig moget.

2009-02-06 @ 20:34:08
Postat av: Therese

Men Anna, snälla! Varför ens kommentera om du anser dig så mkt bättre än oss? Varför ens bry dig om vad vi har att säga om du är så stensäker på din sak? Du spär ju bara på vår åsikt om dig och framstår ju inte precis som smartare.. Sen vet jag inte riktigt om du precis har rätt att uttala dig om vem som är mogen och inte.

2009-02-07 @ 01:09:59
Postat av: Ekman

Känns ganska så onödigt att ta upp allt det här. Ingen har riktiga fakta vad jag vet. Jag har iaf svårt att tro att det som kom upp kvällen då bilden togs är sant men tänker inte lägga mig i, känns lite som att det inte angår mig. Men jag hoppas och tror att den vars historia inte är sann kan ta eventuella konsekvenser av den falska historien, med tanke på att den inte bara berör dom inblandade utan också vänner till de inblandade. Tror inte bara det är jag som har just den åsikten heller. Detta e de enda jag tänker komentera angående det här är det någon som har inväningar på mina åsikter så får dom ta det med mig personligen.



/Ekman.

2009-02-09 @ 14:00:05
Postat av: Sofie

Ekman! kul att du har besökt min blogg!

2009-02-09 @ 14:17:24
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Martin

Sofie! Är det inte kul att jag ockå har besökt den då? :D hihi

2009-02-11 @ 17:22:17
Postat av: Sofie

Jo det är jättekul Martin! :) Men jag visste inte att du hade besökt den, du måste ju lämna en kommentar! ;) Kul att du gjorde det, keep up with the good work!

2009-02-12 @ 10:11:54
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0