En förkyld en...

Hej alla glada. Gänget har precis akt iväg för att aka skidor, men jag sitter kvar pa hotellet. Har fatt nan förkylning sa jag tänkte ägna dagen at att shoppa och chilla nanstans nedanför backen. Det ska bli riktigt fint väder har jag hört, men molnen ligger fortfarande här, fast de är väldigt tunna.

Igar var vi i Bad Hofgastein och akte, det var fint men det snöade mycket. Jag akte dock bara tre ak, fick sa fruktansvärt ont i örat av att aka upp och ner sadär. Sa jag besökte staden och inte mindre än tva olika barer (helt själv, sorgligt jag vet, haha). Sen efter middagen drog vi och körde nagan skitkonstig sport, typ som curling. Det var kul, kom nästan med pa prispallen... Pappa kom trea i herrklassen, woho. Sen var det en rätt langdragen prisutdelning, österrikarna verkar älska det. Men de hade i alla fall en najs klubblokal. Sa jag har ett nytt förslag om hur bandybaren ska se ut. haha.

Aja, nu ska jag i alla fall börja med ett besök pa apoteket innan jag beger mig ut pa shoppingrundan. Hej svej!

(Ni har blivit daliga pa att läsa förresten... Kom igen!)


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackarn, du får se till att bli bättre snart :(

Lite spännande att köra en krogrunda själv;) haha. Hur tycker du utbudet på killar är nu då? Upp till förväntningarna?

Krya på dig!



Puss

2009-02-28 @ 09:52:34
Postat av: Sofie

Ja det är lite jobbigt, men jag överlever :p

utbudet pa killar var bäst första dagen, men det är fortfarande rätt bra ;) Tog en sväng förbi hotellet nu, har suttit pa ett afterskiställe hela förmiddagen i solen.. :p haha.



tack :) puss

2009-02-28 @ 12:24:49
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0