Fredagen den 13

Hej allihopa! Kom precis hem från stan, har varit där med Moa och hämtat affischer till studentskivan och handlat saker till vårt företag. Nästa vecka ska vi vara med på "våga vara egen" mässan i Älvsjö, det kommer att bli riktigt kul!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Är sugen på skräckfilmsmaraton (you know, fredag den 13, hoho) eller bio kanske. Massa godis i alla fall. Jag är säker på att någon där ute måste känna detsamma. Men jag får ju som vanligt se vad kvällen bjuder på. Förhoppningsvis nått trevligt! 

Nu har pappa (aka matte jansson) köpt med sig kinamat. Precis vad jag var sugen på!

So long!
/S


Kommentarer
Postat av: sophie

var dom fula eller ? :P

2009-02-13 @ 20:48:01
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Sofie

Affischerna? Nej de var helt okej. Men det var rätt liten text, och det finns ingen plats att skriva priset på biljetterna och våra namn och nummer! Men vi får fixa det på något sätt.

2009-02-13 @ 21:00:11
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0