"Friluftsdag"

Idag hade Vallentuna Gymnasium friluftsdag. Vilket innebar "egen aktivitet" för min del. Det blev en skön sovmorgon och shopping med mamma. Jag hade tänkt att träna också, men jag fick inte med mig någon och så har jag en sjuk träningsverk från body pumpen igår.

Jag köpte lite olika grejer, typ de sakerna jag lagt upp på bild här nedanför. Om du läser detta Sophie känner du säkert igen ett par av skorna. Hoppas du inte tycker det är dumt att jag köpte likadana, men jag tyckte de var så fina och jag var i behov av ett par nya gympadojor som inte blir skitiga på en gång.
 


Kommentarer
Postat av: sophie

whhaaat?! mina skor!!!



haha nejdå det är luugnt, nu kan vi va värsta tvillingarna me likadana skor å namn :D haha

2009-02-02 @ 21:25:43
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, vad bra! Tänkte precis samma sak ;)

2009-02-03 @ 08:25:26
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0