Gårdagen

Juste, jag skrev ju aldrig vad jag hittade på igår. Jag har haft aldeles för mycket annat på hjärnan...

Jag gick i alla fall på bio tillslut. Det blev en lugn kväll med mycket godis, trevligt sällskap och en halvbra film. Det var Jag, Mårten, Tim, Becca och Kribbe som åkte till Täby och såg på Mammut. Filmen var okej, kände att den aldrig riktigt kom igång. Men det var rätt skilda åsikter. Mårten tyckte den var otroligt bra medan Kribbe tyckte att den var skit. Haha. Jag ligger väll nånstans däremellan. Aja, det var som sagt det jag ägnade fredagen åt och vad lördagen bjuder på vet jag inte ännu. Det dyker säkert upp något. 
 


Oj vilken risig text det blev. Men så kan det vara ibland när man är trött och inte har lust att skriva, ni får ursäkta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0