God morgon bloggen

Sitter på jobbet idag, i vanlig ordning. Lyssnar på lite musik och pratar med damerna här. Jag har på känn att det kommer bli en trevlig dag.

Igår var jag på den omtalade nachokvällen, som började riktigt trevligt. Vi åt god mat och pratade massa strunt. Sen åkte första tequilan fram, sen en till, efter det åkte jägern ut ur frysen, cidern öppnades, ölen hävdes osv. Jag var den ända nyktra, då jag skulle köra hem senare, och vi var bara några stycken. Och alla blev jättefulla. Jag hade ju såklart kul åt dem, till en början i alla fall. När Marias föräldrar kom hem var det nog bara jag som kände vilken pinsam situation vi hade hamnat i. Haha, men det var kul. Vilken upprepning säger jag bara, vilken upprepning killar och tjejer...

Kommentarer
Postat av: jenny

kan du inte berätta om dina jobb? man vill veta mer om dig :)

2009-02-01 @ 12:52:52
Postat av: Sofie

Haha, ja de är bara helt vanliga extrajobb. Går ju i skolan mestadels av tiden. Så jag jobbar bara några timmar i veckan. Finns inte så mycket att säga om det.

2009-02-01 @ 13:51:32
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0