God morgon skola!

Sitter i skolan just nu, på datorbaserad redovisning. Det är samma röra som vanligt. Sitter och lyssnar på en genomgång om saker jag redan gjort. Så jag kan lika gärna skriva några rader.

Gårdagen: Ett besök på tegel var inplanerat, men inte utan tårta och förkrök först hos Tove som fyllde 18! Där var det mycket folk och trevlig stämning. Tove öppnade alla sina presenter, det bjöds på tårta och det var kul att prata med alla goa killar och tjejer. Väl på tegel blev det massa dans och lite snack. I like it! Fick skjuts hem av Lisas mamma, det var verkligen skönt att komma hem. Jag somnade nästan direkt i bilen och vaknade upp i Ekskogen. Haha, sen var det bara bums i säng. Det ni, gott folk, var en liten sammanfattning av min onsdagskväll.

Nu sitter jag här på en tråkig lektion. Kan ju säga att jag har mått bättre, men men. Man mår som man förtjänar, som jag brukar säga. Eller? Jag hade i alla fall kul igår.

/S


Kommentarer
Postat av: tovisen

jag kan säga att jag också mått bättre än den torsdagen! tack för att ni var med och gjorde min födelsedag ännu bättre :)

2009-02-16 @ 10:13:28
URL: http://tovis.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Tack själv Tove :) Det var en jättetrevlig kväll! Hoppas du hade kul!!!

2009-02-16 @ 11:06:49
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0