Heeeeeeeej

Oj vad trött jag är, känner mig som en degklump, om man nu kan göra det.

Jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden, så jag tänkte passa på att slänga iväg ett inlägg såhär en tidig söndagsmorgon. Sitter ju på jobbet i vanlig ordning och här är det lugnt vill jag lova.

Igår var jag på fest hos Lukas och Walle i Markim. Det var bra stämning och massa folk. Vet inte om jag behöver skriva så mycket mer, de flesta vet ju hur det brukar se ut på en fest. Det var trevligt :) Snart kommer de säkert att dyka upp massa bilder på facebook, härligt. Man brukar ju bli så snygg efter några glas.. Haha. Nej men jag är nog inte mycket snyggare idag, känner mig sliten och trött. Men jag lever och är glad ändå. Så hej svej!

Kommentarer
Postat av: Becca

jajjamensan sofie ;) dem är redan uppe xD

2009-02-22 @ 18:06:14
URL: http://beccape.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha, jag såg det! ;)

2009-02-22 @ 19:11:41
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0