Lugn och fin

God morgon kära vänner. Nu sitter jag på jobbet i vanlig ordning. Det har inte kommit något folk ännu, men de dyker nog upp snart.

Gårdagen blev lugn. Visserligen började det plinga till i mobilen från lite olika håll, men jag var varken sugen på melodifestivalen, stan eller något annat som innebar en lång förflyttning från mitt hem. Haha. Så jag gjorde kolasås och tittade på "Bruce den allsmäktige" med familjen. Det var mysigt. Men jag måste medge att jag hade lite ångest av att bara vara hemma två kvällar i rad.

Har en sån otrolig bacillskräck just nu ska ni veta. Jag vågar knappt ta på någonting och det står dessutom gelehjärtan framför mig som jag vill ha samtidigt som jag är helt livrädd för dem. Jag råkade nämligen just få reda på att min kära vän arbetade här igår med magsjuka. Hjälp. Så jag ska gå och tvätta händerna nu. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan jag avslöja att det inte alls var någon magsjuka så du kan vara lugn ^^ magkatarr är spöket i magen

2009-02-15 @ 15:18:54
Postat av: Sofie

Vilken tur! För det slutade med att jag tog ett geléhjärta innan jag gick därifrån, haha

2009-02-15 @ 16:10:54
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOL

2009-02-15 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0