Oj

Det pågår en het disskution på min blogg har jag märkt, med kommentarer hit och dit. Det var inte vad jag väntat mig. Men jag ska inte ta upp det där mer, inte vad jag tänkt i alla fall. Om det går överstyr måste jag kanske ta tag i saken, men som det är nu sköter ni det där rätt bra själva. Jag tänker fortsätta som vanligt med lite av varje, snart flyttar ni säkert "snacket" vidare till en annan plats. Hoppas ni reder upp detta snart, bäst vore det kanske om det skedde öga mot öga, men det är min åsikt. 

 Kan ju börja med att lägga upp bilder på mina nyshoppade plagg, har nämligen precis kommit hem från en shoppingtur med familjen. Det kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Måste säga att jag håller med till 100. Dags att det reds ut av de personer som är berörda. Klart vi finns som ett stöd men resten får redas ut.



/ Z

2009-02-07 @ 20:27:30
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/
Postat av: Therese

Det lär nog bli svårt iom att jag vill undvika så gott jag kan att prata med killen som för tillfället sviker alla runt omkring honom. Och vad det gäller tjejen så har jag försökt få henne att förstå. TRO MIG! Vad ska man säga, antingen skäms hon för mkt för att erkänna att hon har kommit med felaktiga anklagelser eller så är hon helt enkelt bara blåst. U Pick One.

2009-02-07 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0