sol sol sol

Idag har vi akt skidor i Bad Gastein, det var galet fint. Perfekt skidväder och fina backar. Solen sken hela dagen, sa det blev en och annan paus för att njuta av den. Det var verkligen perfekt! Nu sitter jag pa hotellet igen, är trött. Hade egentligen tänkt att spana in nan afterski här i "byn", men jag är för trött för det. Ska vila lite upp mig lite innan middagen sa kanske vi gar ut sen ikväll. Det finns nog gott om ställen här, har sätt sjukt manga snygga skidkillar sa jag undrar vart de haller hus om kvällarna? ;)

Allt för mig, uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå, neej finns det snygga killar där nere det var som fasen!

Nej men allvarligt, vad bra att ni är framme och äntligen har fått åka lite skidor! :)

2009-02-25 @ 19:09:29
Postat av: Anonym

Yes, manga snygga killar... ;)

2009-02-25 @ 21:58:15
Postat av: sophie

det låter som att du har det bra =)

jag skulle kunna tänka mig att byta platts med dig just nu.. de där snygga killarna lät inte helt fel ;)

2009-02-26 @ 01:46:50
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej snygga killar har väll aldrig varit fel... ;)

2009-02-26 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0