Våga vara egen - Älvsjö

Torsdagen började med en rätt skakig biltur i en överfull bil från lilla Ekskogen, genom stan och till Älvsjö. Väl på plats var det mycket som skulle fixas hit och dit.




Senare på eftermiddagen var montern och vi redo för besökare!




Efter en lång och tuff dag i Älvsjö bar det vid åttatiden av hemåt igen. Då tog jag ett långt bad och gick och lag mig för att vara laddad inför fredagen, som skulle bli vår stora dag, varför vet jag ej.

Här är bilder på "grannarnas" montrar. Min vän Louise med Lingon UF och Maria aka Ströis med Subtitles UF.
 



Vi hade massa besökare under mässan, här har ni Zarah och Therese. De langade en klassisk pose.



Det var allt för mässan. Nu sitter jag hemma och är trött. Tänkte åka till Kårsta för att se på bandy nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men va du tvungen att ta den bilden där jag blundade? ;P

2009-02-20 @ 23:29:40
Postat av: Therese

Shiit va långt hår jag har fått btw :S Dags att gå till frissan tror jag..

2009-02-20 @ 23:30:49
Postat av: Sofie

Klart jag var tvungen att ta den! Du langade ju den klassiska posen ;) Så jag kunde bara inte låta bli.

2009-02-22 @ 09:22:16
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0