24/1

Jag är ledsen över att jag hoppade över gårdagen sådär bara. Men jag kan ju alltid berätta vad jag gjorde ändå. Först var det skola. Matte, småföretagande och (oförberett prov i) psykologi stod på schemat. Fredagar är inte roliga, man vill ju bara komma bort från skolan. Så efter det hängde jag med Moa och Malin till Täby. Det blev en snabb visit. Väl hemma tog jag det lugnt ett tag och funderade på vad sjutton jag skulle hitta på senare. Det slutade med att jag inte riktigt kunde bestämma mig. Därför åkte jag först till stan för en långfika med Therese och Zarah. Det var väldigt trevligt som vanligt tjejer. Efter det åkte jag tillbaka till Vallentuna, mötte upp lite kompisar och åkte till M&G. Jag hade bestämt mig för att ge det en sista chans, och eftersom att förväntningarna inte var så höga blev det en kul kväll som till och med bjöd på lite dans. Fick skjuts hem av Sarah. And that's about it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0