31/1

Så var vi framme vid slutet av januari. Imorgon är det en ny månad med nya friska tag.

Mycket som kunde gå fel gick fel igår, men trots det blev det en riktigt trevlig kväll med tjejerna, med middag och sedan goda drinkar på fridays. När det är som värst kan det ju bara bli bättre, som min pappa sa när han skjutsade mig till tåget innan middagen, och sant var det. Vilken tur! Först åt vi middag och hade det riktigt mysigt hos Regina, det är kul att umgås med tjejerna i klassen utanför skolan tycker jag. Sen halverades gänget nästan och vi fortsatte in till stan. Gick till Fridays där vi mötte upp Reginas pojkvän och hans kompis. Drinkarna där är ju bara för goda! Men man kan inte dricka så många, för man blir så mätt. "Tim och Ted-gänget" kom dit också, så det var många man kände. Jag åkte hem tillsammans med Tim och Ted med det sista tåget, det är ju så skönt att få komma hem och sova i sin egen säng, och det var kul att snacka med killarna på vägen hem. Mårten hoppade på tåget i Vallentuna också, tillsammans med en riktigt lustig kille. Kan ju bara säga att det var svårt att hålla sig för skratt.

Nu på dagen ska jag nog bara chilla, ska till Ströis senare ikväll på nachokväll. Riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: MNH

Sedan bar det av hem till....

2009-02-01 @ 02:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0