Bil, bil, bil...

Idag körde jag till skolan för första gången, hade med mig Jesper och Elin i bilen. Det gick bra, men det var mycket snö. Vi åkte förbi Mårtens bil, som låg i diket! Det var lite läskigt, men jag ringde honom och allt var okej. Tur det.

I skolan har vi börjat göra en film, som ska vara en introduktion till en muntlig presentation vi har nästa vecka, vår handlar om tvångshandlingar. Det är jättekul och jag tror verkligen att det blir bra. Skolans datorsystem kraschade ju såklart på eftermiddagen, så det fanns inte mycket att göra där då. Så jag åkte till Täby en snabbis, skulle lämna tillbaka de bruna skorna jag köpte för ett tag sen. Köpte även ett par byxor, som jag får se om jag behåller.

Åh det är så skönt med körkort, det går så fort och lätt att ta sig överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0