Bör skriva...

Oj jag märker att jag har en del besökare trots att jag inte skriver, kul! Haha. Så jag bör faktiskt skriva mer än jag gör, det är nu den senaste månaden som jag varit slarvig och inte gjort det. Men nu när körkortet förhoppningsvis snart är fixat och skolan börjar igen vilket betyder färre fester och utgångar har jag faktiskt tid att skriva mer. Tycker om vardagen på det sättet, då blir det lite struktur på livet.

Det har hänt mycket på senaste tiden, så det är lika bra att hoppa över den gamla skiten och skriva om vad som händer nu den närmaste tiden framöver, annars blir det så mycket tjat och gnat och det finns det ändå ingen som orkar läsa. Jag tvivlar på att många läst så här långt i denna texten, haha. Själv gillar jag mycket bilder när jag läser bloggar.

Jag tänkte säga god natt nu, men jag uppdaterar imorgon, för då händer en väldigt spännande sak tycker jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0