Det är najs att blogga

Jag skrollade ner lite på min bloggsida och inser hur tråkig min blogg har varit den sensate tiden. Jäkla skitblogg. haha. Men jag har verkligen fått upp lusten för att blogga nu igen, så nu framöver blir det andra bullar!

Jag har fått ett tips på en blogg jag borde läsa, men jag läser den redan :) haha. Men tack ändå Hanna! Nu vill jag ha lite fler tips av er... jag vill ha många trevliga bloggar att läsa.

Ska snart iväg till Norrtälje på min näst sista körlektion. På måndag har jag den sista och då har det sammanlagt blivit 13 lektioner. Men det vet vi ju inte ännu. Jag kanske kuggar och blir tvungen att ta fler lektioner, men det hoppas jag inte. Njut av det soliga vädret idag, det ska jag göra efter körlektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0