Hallå!

Sitter framför datorn och ser på gossip girl och äter bullar nu. Välförtjänt efter en helgs arbete tycker jag. Ed Westwick som spelar Chuck Bass i Gossip girl är ju bara så het. Give me! Tänkte sätta mig och mysa lite med familjen snart, vill bara se ett avsnitt till.

Det slog mig nu att jag inte skrivit något om gårdagen, eller kvällen i alla fall. Jag träffade killarna igår efter middagen, vi satt i "bandystugan" och snackade och förfriskade oss. Somliga mer än andra kan jag ju säga. Sen åkte vi till Vallentuna, jag skulle ge MG en chans. Men nej, det går inte, det är ju bara rackigt! Hade turen att träffa Persi som skjutsade mig till stationen så att jag kom hem säkert, är sjukt rädd för att åka själv på natten. Jag somnade som en stock och var sjukt seg när klockan ringde 7:30, men det var bara att masa sig upp.

Kommentarer
Postat av: MNH

Tur att jag höll mig i skinnet i alla fall, synd när folk blir alldeles för fulla!

2009-01-18 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0