mitt 2008

Januari var en lugn månad för min del. Eller så minns jag inte vad jag gjorde. Här ser ni i alla fall den första bilden som togs på mig 2008! Det kan även vara en av de fulaste bilderna som togs under året. Måste påpeka att den där pannlampan räddade vårt liv den natten, haha.



Nog om trista januari, i februari åkte jag med familjen Nyström Holm till sälen.



Det blev mars och Mårten åkte till Indien, det betydde att jag fick mycket tid för mina vänner.



I April blev det mer fart på livet, då åkte jag till Spanien på språkresa kan man väll säga. Det är från och med nu jag har mycket bilder och minns vad jag gjort på riktigt, haha.


Jag kom hem i slutet av april och firade valborg med mina vänner.


I maj hände det mycket. Jag åkte till New York med familjen, fick besök från Spanien, fyllde 18 och hade fest tillsammans med min vän Therese och Mårten kom hem igen från Indien.


Vi åkte business och limousine och hade det så där härligt "New York-lyxigt", eller? Det var en härlig resa till den bästa staden jag vet!

Samma dag som jag kom hem fick jag besök av Fyfy från Spanien, kul!

Mårten kommer hem... Men jag har ingen bild på det.
Jag fyller äntligen 18 och har fest med Therese (Det är inte Therese på bilden, det är Emilie. Eller jo fasen, hon står ju i bakgrunden!). Mitt rum fylls med blommor och bubbel.




I juni är det äntligen dags för lite vila från skolan. Det blir mycket utgångar, mys med vännerna och landet då. (Jag vet, mitt hår är långt och det betyder att det är en bild från 2007, men bilderna från 2008 ser precis likadana ut, hittade de bara inte)


I Juli åker jag och Mårten till Barcelona, det var en sjukt bra resa.




I augusti utnyttjar man de sista fina dagarna innan skolan börjar igen, vilket inte alls är så kul.



I September åker vi och fjällvandrar, något jag är otroligt stolt och glad över att ha gjort.




I Oktober gör jag högskoleprovet för första gången och vi registrerar vårt UF-företag Cocoa Design UF.



I November blir det mycket mys med vännerna och annat skojs. Jag börjar även koncentrera mig på körkortet på riktigt.



I December är det jul, kryssning och gott nytt år!



Gott nytt år önskar fyllot där på bilden... haha


Kommentarer
Postat av: saga

Haha, vad rolig jag såg ut :P

2009-01-16 @ 10:05:46
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0