När jag kör bil händer det tydligen grejer

Idag när jag skulle öva parkering med min körskolelärare blev jag påbackad. Jag hade gjort en fantastisk backning och när jag hade en meter kvar innan jag stod helt i luckan backade en bil snett framför mig rätt på mig i full fart! Min körskolelärare slängde sig på tutan men utan att föraren av den andra bilen märkte det. Så han backade rätt på mig! Pang sa det, men det blev inga synbara skador.

Lärare: Får jag svära?

Jag: Ja..

Lärare: Vilken jävla idiot!

Jag: Haha, ja jag håller med!

Körskoleläraren tog hand om det på en gång, hon är så bra så! Jag fick en gratis lektion imorgon innan uppkörningen bara för att det tog lite tid att skriva på papperna. Så jag är nöjd, min första påbackning och en gratis lektion. Haha


Jag har gjort en ritning över hur det såg ut, så att ni ska förstå.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha!

2009-01-12 @ 20:28:43
URL: http://ajjlin.blogg.se/
Postat av: MNH

Dum, hahaha

2009-01-13 @ 00:11:38
Postat av: Sofie

haha :p Men idag smäller det på riktigt! :s

2009-01-13 @ 08:23:41
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0