Utekväll, jobb och bandy

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tid.

Igår åkte jag först hem till Moa, där träffade jag alla tjejer + en kille. Vi sminkade oss, förade lite och begav oss mot stan. Det beslutades att vi skulle till hirschenkeller, men jag och Anna tyckte inte att det var så kul där, så vi ringde Ströis och Zarah och drog vidare efter någon timme. Vi gick till huset i gamla stan. Där var det bättre drag, men det var fortfarande ingen topp-stämning. Men vi dansade, röjde och hade det kul i alla fall! Har tyvärr ingen bild på gårdagens outfit, jag hade de nya gröna byxorna tillsammans med ett mörklila linne, jeansväst och mina nya stövlar.

Idag gick jag upp 9:30 för att åka till jobbet. Lite segt kanske, men det gick bra. När jag slutat åkte jag hem till min kusin som fyller år idag för lite mat och fika. Men det blev en snabbvisit, för Kåre hade hemmamatch idag och det ville jag inte missa! Så jag, pappa och min bror åkte för att titta. Det blev 4-4, lite trist med tanke på att kåre ledde med 4-1.

Nej nu har det blivit en massa text. Ikväll får jag se vad jag gör. Men det lutar väll åt mg eller tegel, ska höra med bandykillarna vad de ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0