För jag har tagit studenten

Och det var en helt underbar dag! Det var glädje och sorg, det var kärlek och minnen och det var mycket känslor hit och dit. Man visste inte om man grät av glädje eller ej, det jag vet är att det var en fin dag med alla jag älskar. Helt underbart med champagnefrukost, mys med klassen, sista lunchen i skolan, tal i aulan, utspring, flak, mottagning hemma...

Det slutade inte där utan jag åkte hemifrån för att möta upp vännerna, men det var inte lika bra som min mottagning så det skriver jag inte om nu.

Lycka! Kanske inte för att skolan är över, men för att det var en underbar dag! Heeeeelt underbar! Allt var perfekt. Ska jag vara ärlig trodde jag inte att den skulle nå upp till mina höga förväntningar. Men det gjorde den, absolut, och mer än så. Den var så mycket bättre, så mycket mer fantastisk och så mycket mer känslosam än jag någonsin skulle kunnat tänka mig.

Tack allihopa som var med, för att ni gjorde min student till en helt fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0