hola

Nu är jag hemma igen! Eller jag kom hem sent i söndags, men jag har inte riktigt haft tid att blogga. Har dels varit tvungen att vakta facebook lite, just nu ligger obehagligt många bilder uppe och det gillar jag inte. Det får oss att verka eb. Och så har jag varit med min familj och mina goa vänner Anna och Mårten.

Magaluf var i alla fall grymt! Inte alls vad jag hade föreställt mig. Folk var supertrevliga och vi hade skitkul hela tiden. En riktigt jäkla rolig vecka. Nu ser jag bara fram emot resten av sommaren och hoppas att den blir minst lika kul.

Ehm.. nog om det. Jag har hosta så jag tänkte bara chilla ikväll. Kanske träffar Mårten en sväng, glömde en skiva där igår. Imorgon blir det tegel så jag måste vara taggad inför det. Älska tegel!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0