Sol

Ska snart gå och sova. Måste få min sista riktiga sömn innan resan till Magaluf. Där lär det bli rätt sena nätter om jag känner det spanska utelivet rätt. I hope so.

Det kommer bli riktigt kul att åka dit. Ska sola och götta mig så mycket ska ni veta. På tal om det bör jag packa ner strandspel, gillar att göra nått kul på stranden istället för att bara steka. Eller så kanske man kan köpa nått sånt där nere.

Aja, i vilket fall lär det bli skoj.

Vi hörs om en vecka kära vänner. Då kanske det kommer lite bilder också, den som lever får se.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sofie, nu får du ta att komma hem. Jag saknar dig!

2009-06-20 @ 20:05:59
Postat av: Sofie

åå.. nu är jag hemma igen!

2009-06-23 @ 17:40:40
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0