12/3

Nu tänkte jag att det var dags för att skriva några rader igen. Det har blivit rätt mycket bilder och lite text den senaste tiden.

Idag har jag varit i skolan, hade lite olika vanliga lektioner. Det var rätt trist som vanligt, men jag slutade tidigt så det var helt okej ändå. Efter skolan gick jag och Malin och fikade. Det var mysigt. Vi snackade massor om allt möjligt. Vi får ha vår sushi-kväll snart så kan vi snacka ännu mer. Höhö.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska ta mig förbi gymmet idag med, om jag orkar. Känner det där träningssuget just nu, som jag bara känner typ en gång om året. Så det kanske är lika bra att köra lite nu medan jag fortfarande tycker det är kul. Borde ringa och övertala jocke om lite afro-dans kanske. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0