28/3

Nu är det äntligen lördag igen, det är så skönt med helg. Nästa vecka är det ju lov också, yeees! Har inga direkta planer för det ännu. Skulle vilja resa bort, men jag har inte hittat någon som vill hänga med... Men lite sol och värme är ju verkligen lockande, eller en riktigt fet stad.

Igår hamnade jag och Therese hos Walle, som hade fest. Det var knökfullt i stugan. Men vi var bara där någon timme, hälsade på lite folk och spelade fotbollsspel, sen drog vi igen. Sitter på jobbet nu så det var väll lika bra, så man fick några timmars sömn.

Ikväll ska jag till Ströis. Tjejerna ska äta middag där sen ska vi planera sommarens
fira-att-vi-tagit-studenten-och-bara-festa-resa, höhö. Det kommer att bli riktigt bra girls.

Det är alltså min dag. Imorgon ska jag jobba igen och efter jobbet blir det studentskiva. Jag och Anna måste ses innan och pyssla några timmar innan bara, haha. Men det blir nog bra det där, riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi är inge bra på att crasha fester du och jag!:P haha. Vi får bli lite bättre på det till nästa gång tycker jag. Men lite smått och gott fick vi ju ut ifrån kvällen iaf ^^

2009-03-28 @ 13:07:57
Postat av: Sofie

Haha, nej vi var rätt dåliga på det. inte en enda misshandlad. skulle varit gött om det blivit så! Hade varit kul att slåss lite..

2009-03-28 @ 13:52:59
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Sofie

Spöa dem ska jag nämligen fortfarande göra hade jag tänkt, i sinom tid...

2009-03-28 @ 13:54:11
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0