4/3

Idag var det skola igen. Det var verkligen ångest, usch så trist det är att sitta på olika lektioner. Så när vi skulle ha matte c åkte jag till Täby centrum för att kika lite och köpa en present till min pappa som fyller 45 år idag. Köpte lite olika saker, men jag hade glömt bankkortet hemma och det andra kortet hade nått fel så jag hade ingen vidare budget. Köpte upp alla kontanter jag hade sen var det bara att sticka därifrån innan jag hittade nått annat jag ville ha. Kanske var en bra strategi?

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vi ska äta tårta med familjen och så, men sen har jag faktiskt hört om lite tegelplaner. Det vore ju inte helt fel. Men jag får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0