8/3

God morgon, god morgon!

Nu sitter jag på jobbet, igen.. känns som att jag skriver samma sak varje söndag, kanske för att jag sitter här typ varje söndag också.

Igår var det först god middag hemma, men jag övergav föräldrarna och åkte in till stan på kvällen. Mötte upp Frida på tåget och vi drog till söder. Det var meningen att Fridas kompisar skulle med, men de mådde dåligt och vände hem. Så vi satt på ett hak ett tag, sen mötte vi Tim, Ted och Tims kompisar från Lund. Det var trevligt, men vi hade ingenstans att gå. Många ställen stängde kl 1:00 så vi traskade runt, åt chips och hamnade tillslut i kön till marie leveau. Men där kom vi småttingar inte in, trots att vi blev så fint presenterade av Tim. Haha. Så jag och Frida avslutade vår kväll där och begav oss hemåt. Hade världens flyt med tunnelbanan och buss, kom till och med hem till min egen säng! Inte illa. 

Nu sitter jag i alla fall här och glor. Tänkte utföra mina arbetssysslor och försöka hinna med lite plugg idag. När jag kommer hem tror jag att släkten sitter i köket och äter tårta, om de inte hunnit åka hem redan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0