Bye Österrike.

Nu skriver jag nog mina sista rader i österrike, för denna gangen i alla fall. Idag fyller min bror 17 ar! :D Sa vi har firat lite här pa hotellet, snart ska vi äta lite tarta som jag och pappa var och köpte. Det känns lite skumt att aka hem. Vi drar härifran om typ tva timmar.

Igar var sista skiddagen, vi akte i zell am see och hittade västa kanonbackarna. Det kändes som att jag flög ner för backarna, de var langa, breda och lagom branta. Perfekt akning! Men vädret kunde varit bättre. Det var disigt, regnigt/snöigt (beroende pa vilken höjd vi akte pa) och ganska varmt. Men det var sa pass fina backar sa jag är nöjd anda.

Kom och tänka pa att alla dagar varit bra pa sitt eget sätt.
(skid)Dag 1 för att vi hade underbart väder och att vi akte i bad gastein där det kryllar av snygga killar. Dag 2 för att jag akte bräda. Dag 3 för att.. nej dag tre var inte sa jättebra. Eller dagen var bra, men inte skiddagen. Dag 4 för att det kändes som sommar och jag hade det riktigt gött i Kaprun. Dag 5 för att den var fantastico, bra backar och finaste vädret. Helt makalöst vackert pa glaciären. Dag 6 för att backarna var bäst.

Nu ska jag packa ner det sista, hörs i sverige igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0