Godmorgon härliga söndag

Skriver mitt söndags-inlägg som vanligt. Zarah sa precis innan jag åkte hemifrån henne att jag alltid skriver samma sak på söndagar "Hej, nu sitter jag på jobbet igen... Det är lugnt..."

Nu sitter jag i alla fall här på jobbet igen och det är lugnt, som vanligt. Igår var jag ju som sagt hos Zarah. Det var kul. Vi bastade, snackade och grejer. Alla sov över också. Jag och Maria occuperade sovrummet med dubbelsängen. De andra fick sova i en hög på golvet på två madrasser utanför. Therese körde nån sittande specialare. Jag sov alltså riktigt bra. Tur. Annars hade det varit tufft på jobbet nu. Jag är så glad för jag känner mig mycket piggare än jag trodde jag skulle göra. Woho!

De andra är nog kvar hos Zarah fortfarande. Men de var faktiskt uppe före mig (!). Jaja. Har en grym träningsverk i magen idag i alla fall. Härligt värre!

Förresten hörrni. Ni har blivit dåliga på att kommentera. Jag vet att ni finns kvar och läser bloggen, men kommentera mera! Det är kuuul. Hoho.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Det ser bra ut Sofie :) Skönt att du sov ut och hade roligt. Vi får ta flera sånna kvällar med alla och bara snacka massa strunt :)

<3

2009-03-15 @ 20:36:59
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Ja det får vi verkligen göra! Tack så mycket för en supermysig kväll igår <3

2009-03-15 @ 21:05:01
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0