Onsdag

Har stått i köket med mamma hela eftermiddagen. Mamma har lagat jättegod mat och jag har bakat brownies. Mysigt. Nu sitter jag och lyssnar på "jag är en vampyr", riktigt bra låt. Har haft den på hjärnan hela dagen sen någon liten nisse ville att jag skulle höra på den i morse på tåget. Haha. Har snart lyssnat sönder alla skivor du har givit mig. De spelas varma här hemma och jag gillar dem skarpt.

Idag i skolan har vi inte gjort många knop. Har dock varit där heeela dagen vilket jag tycker är bra jobbat i sig, men vi chillade mest. Har suttit och planerat olika outfits till alla studentskivor. Den första äger rum på söndag och sen rullar det bara på. Det kommer att bli riktigt kul. Jag och Anna har kommit på en bra idé, men den får ni ta del av då, om vi genomför den. Temat på den skivan är "P". Man ska alltså klä ut sig till någonting som börjar på bokstaven P. Ska faktiskt kolla i garderoben på en gång om jag har något som passar "det planerade".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0